hässleholm

idag börjadea vi med nationella i svenska, den muntliga delen.
jag & joel fick inte redovisa någonting idag, och det var nog en väldig tur eftersom vi inte alls hade hunnit diskutera klart texterna.
men imorgon fortsätter plågeriet.

vi fick håltimme de två sista timmarna vilket innebar att jag, hanna och josefin kunde ta bussen till hässleholm ungefär 2 timmar innan planerat, vilket var kanon!
väl där inne fixade vi alla lite  små saker och alla fick något med sig hem, alltså en lyckad eftermiddag/kväll.
själv köpte jag en ny mascara och denna gången ville jag testa på något nytt, så med mig hem kom :


hoppas den är bra!

hela dagen har jag gått runt och längtat efter kycklingsallad, och guess what? ..... det var vad jag fick till middag ikväll, mums!
tjingeling sålänge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0