giftemål?

ja, jag och josefin beter oss ungefär som ett gift par denna veckan.
vem vet, snart blir vi två kanske ett?!
jag gillar åtminstone våra dagar tillsammans!

imorse tog jag en låååång sovmorgon, vilket jag tycker man får göra på lov.
josefin väckte mig och vi smidde planer för även denna dagen.
när jag hade gått upp ur sängen och tömt diskmaskinen traskade jag bort mot josefin och mötte upp henne för en eftermiddagspromenad.
vi tog många härliga bilder, enjoy






vi önskar vi kunde flyga?

efter en långpromenad begav vi oss till bjärnums fik, jag vet ... ännu en fika!
vi drack varm oboy till tusen och åt kakor.
när vi kände oss klara för att gå hem, så gjorde vi det.
jag gick hem och åt för att sedan gå hem till josefin igen.
vi kollade på se upp för dårarna och på ett lost avsnitt.

nu ska jag än en gång gå upp för att krypa till kojs, godnattpuss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0