fredag

me like fredagar!
hanna kom fram till att vi flickor alltid har fullt upp på helgerna.
"vi har fullt upp för att vi alltid ser till att vi har det"
and we like it.

efter en något oansträngande skoldag gick vi hem till josefin och slingade mitt hår.
det behövdes verkligen och resultatet blev bra, tack josefin!

sedan åt vi en smaskig middag för att senare dra oss upp till vår älskade handbollskiosk.
fredagsnöje.
det var helt okej, och det händer alltid en massa skojsiga saker när man är där.
+ vårt lag vann! congratz

efter matchen drog sig hanna, marcus, josefin, oscar, jesper, andreas och jag hem till hanna för att kolla på film.
efter en lång stunds diskusion valde vi never back down.
den var mycket bra, dock en del slagsmål

vid 12 var jag hemma och väntade inte länge med att gå och lägga mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0