filmtittande

mitt liv går i full fart hela tiden. jag hinner aldrig stanna upp och tänka efter vad jag håller på med, det är därför saker blir fel ibland.

igår efter skolan gick jag, hanna, josefin & marcus till ica för att hyra filmerna vi bestämmt oss för att se, patrik 1,5 och high school musical 3.
därefter gick vi hem till josefin och spelade alias och kollade på tv, alltså tog det allmänt lugnt.
när vi alla hade fått nog av josefins gnäll om hur hungrig hon var gick vi ner till byn och åt pizza.

filmtittande gjordes hemma hos mig där det var ff.
patrik 1,5 var rätt bra medans high school musical var allt för töntig.
när alla hade gått hem, vid 12 gick jag ut med hunden och sov sedan en skön natts sömn.


gårdagens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0