bushumör

alla är fortfarnade sjuka, så skolan idag kändes vääldigt tom
allt pluggande har iaf gett resultat för jag kände att proven och läxförhören gick bra
vi var lite busiga där allt elise! men det säger vi inte till någon. jag kommer sakna dig när du är i österrike.
ditt glada humör och skratt har gjort min dag bra
e <3 a

kvällen ska tillbringas med ingenting, vilket är sjukt deprimerande.
jag är så uttråkad så det inte är sant, men imorgon är det fredag, yeeas
jag ska förhoppningsvis umgås med frida då, det var så länge sedan vi träffades utöver skolan och fester.
så det ser jag fram emot

nu ska jag nog ut och gå med mamma som jag har lovat henne, tjingeling sålänge! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0