astmakontroll

glömde att berätta om mitt besök på sjukhuset.
mitt i shoppingen fick jag ta en paus eftersom jag hade tid hos min doktor vid halv 4.
jag är riktigt trött på alla dessa besök.


för er som inte är medvetna om det, så lider jag av någon mysko sjukdom som dem inte riktigt kan komma fram till vad är. dock är det inget livsfarligt. förhoppningsvis
eftersom inga sjukhus kan komma fram till vad det är jag har, har dem dragit slutsatsen att jag har astma.
så det är vad jag har (fast egetligen har jag nog något annat skumt)

varenda eviga månad (eller iaf nästan) tvingas jag åka in till sjukhuset för ett antal tester. alltid lika meningslösa eftersom dem bara kommer fram till att jag har blivit sämre och att jag fortfarande ska använda min meningslösa medicin. för det är verkligen vad den är, den hjälper mig ingenting och nu kommer jag behöva ta den dubbelt upp av den.
morgon och kväll!
jag är så jäkla trött på det här, och det är nog ingen som förstår det!

det positiva var åtminstone att jag lyckades övertyga dem alla om att vi inte skulle göra ett allergitest idag igen, annars upptäcks alltid någon ny allergi och det orkar jag inte med för tillfället!

jaha, det var väl allt ... nämde jag att jag är trött på detta? ja det gjorde jag!

gokväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0