alla hjärtans dag

i'm so happy, happy!
glad alla  dag.
ta åt er alla som jag älskar!

min mamma & pappa väckte mig imorse med presenter på sängen.
hade glömt att dem firar dagen så mycket.
glad blev jag i alla fall, paketen innehöll en ring & tröja
snart ska vi sätta oss i bilen och åka iväg till vedema.
där ska vi tillbringa dagen med pulkaåkning och mys.
förra året när vi var där var även "norra skåne" där och vi hamnade till och med i tidningen.
kvällens planer är bowling med familjen och sen iväg och äta på kinarestaurang.
myspys på denna dagen!


förresten:
gårkvällen var hur mysig som helst.
jag och frida gick och köpte chips och dippa ocg träffade då även tobias och lasse.
egentligen tänkte vi se filmen "barnhemmet" med dem, men vi orkade inte riktigt gå till tobias.
filmen var väldigt läskig och bra, vi hade dock missat en väldigt viktig detalj, språket var på spanska!!
men vi kom fram till att i detta fallet gjorde det ingenting.
förresten, nilla var också med på eftermiddagen, girls i love you so! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0