17.13, it my life

vilken härlig dag pojkar och flickor!
om man blundar och ställer sig i solen kan man inbilla sig att det redan är vår.

även idag var det skola ... och även denna dagen ganska slapp.
vi hade bland annat bad där vi skulle simma 25 meter på så bra tid vi kunde ... 25,1 sek
i eftermiddags hade vi estetiska och jag måste säga att vi var lika kreativa som vanligt! duktigt av oss.

när jag kom hem satte jag mig på rumpan och åt en macka ... jag vet inte vad det är med mig nuförtiden men jag känner mig helt enkelt hängig och omotiverad! så kan det vara ibland...
jaja, kvällen kommer jag tillbringa med att läsa på svenska, matte (?), tv & stryka.
ännu en gång ... vilken toppen kväll!



imorgon ska vi ha nationella muntligt i svenska. hoppas det går bra!
sen ska jag till doktorn &
sen shoppa med h, j & f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0