14.39

imorse var josefin på besök, hon stannade på middag och skrev av mina glosor (jag vet, sorgligt att behöva göra läxa på lovet)
vi pratade lite om kvällen som ser ut att bestå av väldans trevligt sällskap, josefin, frida & amanda n.
det kommer alldeles säkert bli kul.
vi kommer nog kolla på melodifestivalen (om vi orkar med Petra Mede, för ja, jag tycker hon är för mycket)
här är bidragen som ska tävla ikväll:

jag tror jag hoppas att molly sanden åtminstone ska gå vidare


sen ska jag antagligen övernatta hos josefin!


till dess har jag huset för mig själv, eftersom familjen åkte ut till släktingar i Ängelholm.
jag undrar vad jag ska hitta på, kanske fortsätta städa rummet eftersom jag inte hann klart med det igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0