13.30

hallu
idag är det stora deppardagen, för imorgon börjar skolan igen.
det känns inte som jag kommer orka med den, men jag blev glatt överraskad när jag fick reda på att vi redan gått typ åtta veckor!
jag kom nästan precis hem från josefin och vi har haft det jätte trevligt, dessvärre kunde inte amanda komma eftersom tågen var försenade och det gjorde att hon skulle missat bussen, så det får bli en annan gång
vi kollade på melodifestivalen men blev djupt besvikna över alla bidragen!
låtarna var verkligen inget vidare ...




nu ska jag vara jätte duktig hade jag tänkt

  •  plugga glosor
  • tvätta
  • läsa & skriva bokrecention
  • göra hemkunskapsläxa
  • städa klart rummet
  • gå ut en runda

jisses! vilken dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0