you found me 15.09

kräftskivan igår slutade med att jag,josefin, angelica och ett par killkompisar spelade en något oseriös runda poker som slutade med att angelica (8 år) vann över oss andra. sedan tog vi fram ett sälskapsspel och vi blev något mer seriösa.
josefin stannade längst och vi snackade om lite allt möjligt tills hon tillslut kvart i 2 gick hem. sen kan ni ge er katten på att jag sov en god natts sömn.

dagen startades med datorkunskapspluggande, härligt. för en stund sedan kom josefin på besök och nu sitter vi vid våra datorer och är allmänt nördiga.
om nån timme ska åtminstone jag bege mig till elise där ett par tjejer ska öva på ett luciatåg som vi ska gå igår för gamla tanter. vi får väl se hur det kommer gå ..
tur att åtminstone några kan sjunga bra. puss!


josefin, amanda och frida, tivoli rock 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0