sjukling 19.53

usch och fy. jag har blivit sjuk!
men det är egentligen inte det jag vill informera om utan en hel del andra saker som är rättså mycket mer väsentliga.
1, i fredags hade jag en mysig kväll med de bästa tjejerna, och FÄRGADE håret brunt (bilder kommer sen)
2, i lördags vaknade jag upp bredvid nicole, ignorerade att jag var sjuk och gick sedan till lussevakan. trevligt men jag var dock väldigt hängig,
3, min gammelmormor fyllde 90 år idag. WOW! stort grattis till henne. jag tvingade mig till henne men höll mig på avstånd så jag inte skulle smitta gamlingarna
4, imorgon stannar jag hemma från skolan trots att jag har ett viktigt prov, är ju för det första sjuk vilket för det andra har lett till att jag inte har kunnat plugga ett skit.
suck, jag hatar att vara sjuk trots att jag har det rätt mysigt här i soffan, med tänd brasa, tv, dator, rester från smörgåstårta och inbäddad i mitt varma täcke. puss!


snygg,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0