mumsfillibabba 20.58



sådär, då var lucian avklarad för denna gången, 50 kronor, en god klubba och kylskåpsmagnet rikare.
vi fick väldigt mycket beröm så jag antar att det gick bra, trots att jag tyckte det gick lite snabbt ibland.
alexandra var iaf extremt nervös (som vanligt) men hennes solo gick bra ändå, jag hade deffinitivt inte gjort det bättre åtminstone!

nu ska jag nog snart slå en pling till frida och snacka lite om allt möjligt, sedan ska jag kanske vara lite social emot min morfar som är här på besök. men först ska jag dricka upp min varma choklad som jag unnade mig. älskar verkligen dessa lite kallare och mörkare kvällarna.
nio ska jag åtminstone sitta spikad framför tv:n då sista delen av "mamma till en mördare" visas, precis i min smak. kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0