kräftskiva 17.08

just de, det står på schemat för familjen martinsson idag!
det ska bli gott tycker jag eftersom det är något som gillas för mig, dock är skalningen av dem ingen favorit. det bästa är ju helt klart när man fiskar dem.

jag har inte riktigt blivit färdig till någonting idag, var på en liten fest igår och därför blir man ju lite förslappad idag. har åtminstone snart röjt klart på rummet och fixat mig någorlunda. (skulle dock pluggat massor på datorkunskapsprovet men det gick åt pipsvängen)
nu maxar jag istället volymen på rummet, sjunger högt och dansar fult. gillas!

snart kommer gästerna så jag måste nog ta mig i kragen och hjälpa till att duka, puss! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0