aint nothing but hard work 22.00

(jag lyckades nyss klicka ner allt jag hade skrivit när jag skulle ladda upp inlägget, blev med det bums väldigt trött!)

den gångna veckan har varit allt annat än lugn, massa plugg. Idag bestämde jag mig därför för att inte öppna skolböckerna, ett bra beslut tycker jag själv. Istället satte jag mig i bilen (med mamma givetvis) och körde upp till vittsjö för att kolla på min minsta systers dansuppvisning, väldigt underhållande. Sedan jag blev ledare till en gymnastikgrupp för tjejer runt 8 - 10 så har jag fullkkomligt börjat älska barn. Så härliga och sånna glädjepridare. Det gör en så lycklig när de ler mot en med de största leénde man någonsin sett.

annars då? jag sitter just nu och väntar på ett samtal från nicole (som uppenbarligen verkar ha lite svårt att få tummen ur rumpan). jag saknar henne så och imorgon planerar vi att jag möjligtvis ska komma upp till henne och hälsa på. Det är på tiden.
nu ska jag återvända till det jag är som bäst på: slappa!





take care ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0