¤ vi äro små svampar vi

no one knows what it's like to feel the feelings I do, and I blame you.

i lördagskväll kom mina saknade vänner hem från gran canaria.
självklart tog vi därför första lediga stund (vilket var på nästa morgon) och träffades.
det blev en del prat och en runda till sjön.

på kvällen tog jag och hanna moppen upp till frida där josefin även befann sig.
vi ägnade sedan kvällen åt en massa trevligt folk.
~perfekt~

jag fick en riktigt hemsk sömn hos frida och klev sedan upp och tog på mig kläderna för att ta moppen till bjärnum.
det var det värsta jag gjort!
mina fingrar höll allvarligt talat på att ramla av, och jag hade ont i dem flera timmar efter.

familjen befann sig vid farmor och farfars stuga något senare än planerat och satte igång med räfsandet (årlig tradition)
hela förmiddagen gick sedan åt till att räfsa upp alla tusentals löv som samlats på deras lilla tomt.
sedan bjöds vi på middag och vi lyckades även hamna ute i skogen någonstans.
så kan det gå när man inte vet var man är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0