¤ vårväder

i natt vaknade jag upp av att frida låg och pratade, jag trodde det var josefin som hade ringt för att säga hejdå en sista gång. men jag fråga frida vem hon pratade med och hon bara svamlade så det visade sig att hon pratade i sömnen!

imorse vaknade vi av at en granne hade tagit fram lövblåsaren och stod och blåste bort löv.
vi gick upp och åt frukost och satte oss sedan vi datorn.

förresten, det ringde en snäll man till mig och sa att han hade hittat min plånbok vid sjön.
vi gick till hans hus och jag fick tillbaka plånboken (jag börjar bli riktigt trött på att folk inte kan hålla sig till sina saker på fester)
sedan gick vi ner till pickelsjön igen där min pappa hämtade upp mig.

jag kom hem och nu funderar jag starkt på att gå ut i solen och lägga mig och läsa.
ja, så får det bli.
tjenixen folk! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0