¤ uppdatering

onsdag:
halmstad-trippen var mycket trevlig, trots att jag försökte snåla med mina pengar.
jag fick med mig hem: ett linne, ett skärp och fyra öronhängen.
lyckat måste jag säga.
onsdagens kvällsplaner stod öppna in i det längsta (som vanligt),
men tillslut beslutade jag och frida oss om att vi skulle följa med grabbarna + nilla på bio.
vi såg "fast and furious", vilken jag verkligen rekommenderar (speciellt till killar kanske)


<3

efter bion stack vi in på ett kebabhak och satt där en stund medans vi väntade på bussen.
jag och frida hoppade av i bjärnum och gick hem till mig där vi sedan tillbringade natten.
ooh babe I love your way!

torsdag:
jag och frida hade ställt klockan på nio, men supertrötta som vi var kom vi inte upp förrens en halvtimme senare.
det resulterade i att vi hade en riktigt stressig morgon, men som frida sa när vi tillslut satt på bussen till kristianstad, "vi klarar det alltid".
jag hittade ett par skor i halmstad som jag absolut var tvungan att ha, dessvärre fanns dem inte i min storlek så det var bland annat därför vi begav osss till kristianstad denna morgon.
men jag kom hem tomhänt eftersom skorna även här inte fanns i min storlek.



jag tog en snabbis hem till frida och åkte sedan hem och åt, och fortsatte med stressandet.
halv åtta (lite senare en vi bestämt) befann jag mig vid ica där jag och frida utrustade oss för kvällen.
sedan gick vi till fridas morfars lusthus, och spenderade en mysig kväll där.
grillning, poker, snack.
när alla kände sig klara att bege sig hemåt kom min mamma och hämtade mig, och jag sov sedan en riktigt lång skön sömn.

fredag:
klassisk släktdag!
familjen väckte mig (alldeles för tidigt) och meddelade att jag var tvungen att gå upp.
tog en dusch och tog sedan moppen till erika som joinade min färd.
tillsammans åkte vi ut till vårt släkthus och tillbringade ett par timmar där.
sedan tog vi våra små moppar hem igen.
härligt väder!

nu sitter jag här och väntar på att kvällen ska närma sig, dock vet jag inte ännu vad jag ska göra.
många ska på björket, men det ska iaf inte jag har jag bestämt.
någon kanske hör av sig .... eller inte.
vi får se, hej med er! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bäst Amanda-älskling :) /frida

2009-04-10 @ 21:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0