¤ systrarna fläta v.s bröderna fluff

(en dag sent) igårkväll knasade jag och josefin som vanligt.
jag skickade ett väldigT vackert godnattsms, som blev en väldigt rolig story.

idag är det tisdag och jag ser tydligen ut som min mamma.
vilken komplimang!
nejmen, eftersom jag sov med flätor blev jag rätt lockig. och mamma är permenentad.



idag gick skolan väldigt sakta, förutom på estetiska där vi äntligen lyckades få fingrarna ur röven och börja jobba på riktigt, känns skönt att ha lite klart!

när jag kom hem la jag mig på soffan och somnade, jag kände mig riktigt hängig och mamma trodde jag hade lite feber.
kvällen tillbringade jag i sängen framför house. jag älskar det programmet! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0