¤ spelkväll

igår kom några trevliga människor hem till mig för pokerkväll.
pokern la vi sedan av med efter en stund, eftersom nilla åkte ut och stämningen började flippa ut.
då tog vi istället fram settlers, efter noga förklaringar om spelet påstod kenny att han förstod (undrar om han verkligen gjorde det)
jag stod slutligen som segrare!

när andreas hade gått hem fortsatte vi andra att prata massa skit, allt mellan himmel och jord må jag säga!
när jesper och kenny sedan bestämde att det var deras tur att röra på sig, ca klockan 2, gick vi andra tjejer och började bädda.
vi fortsatte snacka och nilla hade en del hon ville klargöra.
frida somnade efter ett tag, men jag och nilla fortsatte tills vi inte orkade hålla våra ögon öppna mer.


(min kamera är fortfarande inte återfunnen, suck, dåliga mobilbilder)

~lyckad kväll~


Kommentarer
Postat av: Malin

Din sida ser väldigt bra ut =)Det är intressant att titta på den :D<3 Du ser ut att vara en väldigt rolig tjej :D

2009-07-13 @ 18:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0