¤ påskrunda

imorse vaknade jag upp ovanligt sent, och det var inte så att jag vaknade av mig själv, utan telefonen ringde klockan ett och jag var tvungen att svara.
jag kände mig också tvingad att gå upp och försöka möta dagen.
efter en bit mat satt jag och funderade vad jag skulle göra innan kvällen kom.
det blev helt enkelt så att jag och syster satte oss på moppen och körde ut till farmor och farfar i deras sommarstuga.
det passade perfekt med tanke på det fina vädret!
där blev vi bjudna på fika och körde sedan hem igen.

ikväll ska familjen på påskmiddag hos morfar och hans fru lotta.
det blir säkert trevligt, påsken är verkligen släktens högtid.



nu ska jag hoppa in i duschen och sedan fixa till mig lite!
ciao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0