¤ ohyeas!

vilket vackert vårväder!
allt blir så mycket roligare när vädret är fint!



i skolan flöt allt på väldigt sakta, onsdagar är som sakt min hatdag, vi har bara trista lektioner!
vi gjorde en mattediagnos som vi ska få tillbaka imorgon, som kändes något sämre än vanligt, men ändå ganska okej.

i eftermiddags hämtade jag min syster på fritids och cyklade sedan hem och släppte iväg henne till gymnastiken.
Sedan passade jag på att göra några mattetal och plugga ordkunskap.
när mamma sedan kom hem satte vi på hög musik och stod och sjöng medans vi lagade till mat, pannkaksrulle med massa sallad!

eftersom jag missade josefins kvällrunda funderar jag starkt på att ta ut inlinesen och åka en runda, och jag hoppas på att josefin joinar! det finns (nästan) inget bättre än den första riktiga vårdagen, då tar jag alltid ut inlinesen. det är ett vårtecken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0