¤ no time

som ni kanske märkt har jag inte bloggat på ett par dagar vilket betyder att jag har sjukt mycket att berätta om.
men jag orkar helt enkelt inte skriva om allt roligt som hänt utan kommer skriva en väldigt kort sammanfattning.

jag har varit med om allt möjligt roligt, fester, filmkvällar och massa underbara vänner.
tack allihopa!


lördag.

nu till dagens händelser.
idag innebar skolan ingen ansträngning!
~ idrott - dans, fotboll
~ slöjd - prat
~ matte - genomgång av nationella på torsdag, utdelning av prov 22/24 för mig del (nöjd!)
~ tyska - .... hm

efter skolan stannade en del av estet-gänget kvar och övade.
det var en väldigt bra känsla jag hade när jag gick därifrån!

i eftermiddag/kväll ska familjen på piknik.
vi gillar piknik
denna gången blir det vid en sjö där vi ska ha med oss äggmackor och lite annat smått och gott.
man får passa på i det fina vädret! puss ♥



~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0