¤ life is to short

nu har jag ägnat hela eftermiddagen åt att skriva min bokrecention.
fast jag måste medge att jag inte arbetat effektivt mer än 30 minuter.
dessutom kom jag på mig själv med att sitta och kolla runt på bilddagboken.
meningslöst!


nu ska jag gå upp och ta på mig mer kläder, känns som jag fortfarande är frösen sedan mopedturen imorse.

kvällens planer: först tänkte jag gå på bio med frida, men eftersom jag inte hade ett dugg motivation och eftersom jag läser boken vi skulle se kände jag inte för det, ibland måste man motstå frestande erbjudande.
istället tror jag att jag kommer träffa josefin en sväng, och kanske ta det nödvändiga festpratet?

jag är förövrigt väldigt nöjd med min påsk! mycket fina saker har jag fått, och mycket godis!
bland annat fick jag en nike tröja av mamma & pappa. kändes bra nu när jag håller på med ett föredrag om barnarbete, där jag läser om hur dåliga arbetsförhållanden man har på vissa av nikeföretagen. ups.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0