¤ grillkväll

i skolan var det väldigt slappt, förutom på engelska då jag hade muntlig nationella, det gick nog sådär, lite grammatiska fel kanske.

efter skolan följde frida och josefin med mig hem och vi satte oss och åt varsin munk.
vid tre tog jag och frida bussen till hässleholm där vi uträttade en del ärenden.
sedan åkte vi tillbaka, och kom hem till dukat bord, biff och pommes.

frida gick upp till fotbollsplanen och började värma upp inför deras match och jag städade mitt rum, vilket var kravet för att jag skulle få gå ut ikväll.
vid kvart över sex kom josefin hit och vi gick gemensamt upp för att kolla på vittsjö - röke.
vi fick också sällskap av tessan och hanna.

efter matchen gick jag och josefin hem till mig fort som attans och sedan gjorde jag mig klar inför kvällen.
innan josefin gick tog vi ett värdigt farväl och önskade varandra lycka denna vecka. (ni får ha det så bra fridrottare)

jag tog bussen till vittsjö och möttes upp av frida och sedan begav vi oss till pickelsjön där en tapper skara befann sig.
vi satte igång att grilla marshmellows och under kvällen kom fler och fler folk.
en del nya trevliga människor!
när klockan började ticka iväg tänkte alla gå på efterfest hos kent, men jag och frida bestämmde oss för att istället gå hem. underbar kväll, med undantag. ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0