¤ everybody's gonna love today

ikväll slog en tanke mig,
herre gud, påsklovet är ju snart över!
det är sånt som gör en deppig.
men jag ska ta vara på varenda sekund som är kvar, och förbereda mig för det sista rycket innan sommarlovet!

vilken slapp kväll det blev, det var nog precis vad jag behövde!
lite släkt följde med hem till oss på såkallad "efterfest".
vi beställde pizza, och medans "de lite mer vuxna" satt ute på altalen och tog några glas, låg "vi lite yngre" inne i min säng och kollade på tv.

allt folk gick precis hem, så nu hade jag tänkt gå upp och ta igen några timmars sömn.
gud vad skönt det ska bli!
ska försöka att inte fastna i "män som hatar kvinnor bara", jag har just kommit till en riktigt bra bit!
nattinatt med er ♥


(klicka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0