lite efter

som sagt har jag inte haft tid att blogga på ett tag, synd!
men nu ska jag göra en kort resume av helgen :

fredag: skolavslutning! jiiho
              på kvällen var det fest, det började med förfest hos min vän robin, där hade vi även några andra roliga krabater. 
              vid halv 10 tog vi bussen till en annan fest, och den var också mycket lyckad. kanske för lyckad :P
              hade iaf jätte roligt!

lördag: jag och min kompis hanna var på shoppingrunda i hässleholm. vi var framför allt ute efter julklappar, och vi 
              lyckades hitta några stycken, det var en mycket rolig och givande shoppingtur.
              på kvällen hade min familj gäster av en familj som bor i en liten by häromkring. dem har då tvillingar som är
              lika gamla som mig, och vi har alltid så roligt, tyvärr var jag väldigt slut sen gårdagen.
              vid 11 gick jag och Annie (den ena tvillingen) hem till josefin, för hon skulle åka iväg till sälen över jul, så jag var
              tvungen att säga hejdå! bryt inga ben josefin!

söndag: vid klockan 1 började en lång tid av kioskstående för min och hannas del. min minsat syster skulle spela sin
                första handbolls match, och jag och hanna fick uppdraget att stå i godiskiosken. muuums på det!
               
vi blev iaf 100 kronor rikare och 5 kg tyngre.
                på kvällen var det en liten träff hemma hos frida. där var även marcus och oscar.
                vi hade mycket trevligt vill jag lova :D

tack för en underbar helg allihopa! 


               
grattis till vinsten din gullunge! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0