julklappar

jajamen, ni ska få veta mina familjemedlemmars julklappar innan dem själva.

syster: rosa uggs från hm. hittade ingen exakt bild på dem min syster ska få, för hennes är extra söta med en liten rosett på sidan. dessutom ska hon få ett cykellås, som hon önskat sig till sin nya cykel.

syster: vit tröja från jc, hennes favorit affär så jag hoppas hon gillar den. den har liksom knappar längst fram och har en fin urringning därbak.

mamma: först och främst har jag köpt en biobiljett till både mamma och pappa, och det är då meningen att dem ska se en film tillsammans. sen har jag också köpt ett härligt kitt med kdb saker, och en ögonskugga.
alltid kul med lite sånt smått.



bland annat detta hittar ni i min mammas paket.

pappa: biobiljett, till honom har jag också köpt en stor, varm halsduk i en fin brun färg. den är köpt på hm och jag fick hosta upp ca 90 kronor för den.


jag är väldigt nöjd med mina julklappsinköp, och jag hoppas mottagarna blir det också. dem är inte så kräsna så det blir dem nog (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0