30 december

som sagt sov jag hos josefin med hanna inatt. det var mycket trevligt, och vi kom inte i säng förän klockan 4 så jag är rätt trött nu.
just nu passar jag min syster för mamma och pappa är och handlar.
vid halv 4 ska jag till josefin igen för att bestämma mer om nyår (nu har vi äntligen ett ställe att festa på)
sen tar jag bussen halv 5 och åker in och shoppar lite, vid halv 7 möter hanna, josefin och frida upp mig för att kolla på bio. denna gången blir det twilight, som alla säger är väldigt bra.
hoppas den faller mig i smaken också.

nu ska jag ta och chatta med kundtjämst om min mobil som lagt av, sen ska jag ta ett skönt bad.
vi hörs! <3



jag och kompis annie :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0