18 dec

idag hade vi också temadag i skolan, men idag var det jultema!
alting skulle handla om julen :P
 schema:

  • julsånger
  • julberättelser
  • juldans
  • julpromenad
  • julbakning
  • julrim

det var faktiskt helt okej, förrutom julberättelserna, höll på att somna
 men jag gillade min grupp skarpt ;)



efter skolan följde frida med mig hem igen. vi åt mackor och flingor och sen tog vi världens mysigaste promenad i säkert 2 timmar. snackade massa skit och problem, men det var lika trevligt som vanligt



frida är världens sötaste!

vid 18.00 kom en kompis till min mamma på besök, anledning? joo, det är nämligen så här att jag och frida ska servera och lite så på en fest den 27 december. Gitan, som mammas kompis heter, är självaste födelsedagsbarnet. så hon skulle informera oss om vad vi skulle göra.
vi kommer klara det galant!

frida tog bussen hem 19.05, och sen dess har jag suttit vid datorn, kollat tv, och julstädat på mitt rum!

bloggar med senare, hej sålänge, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0